見出し画像

Rihanna - California King Bed【洋楽和訳】


Chest to chest Nose to nose
胸と胸、鼻と鼻

Palm to palm
手と手が触れ合う

We were always just that close
私たちはいつも近くにいた

Wrist wrist Toe to toe
手首とつま先、

Lips that felt just like the inside of a rose
唇はまるで薔薇の中のような感じがした

So how come when I reach out my fingers
どうして、私が指を伸ばすとき

It feels more than distance between us
私たちの間に距離以上のものがあるように感じる

In this California king bed
このカリフォルニアキングベッドの中で

We're ten thousand miles apart
私たちは10000マイルも離れてる

I bet California wishing on these stars of the heart for me
私はここで心の思いを願い続けてる

My California king
私のカリフォルニアキング

Eye to eye Cheek to cheek
目と目、頬と頬

Side by side
並んで

You were sleeping next to me
あなたは私の隣で眠っていた

Arm to arm Dusk to dawn
腕を組んで、夕暮れから夜明けまで

With the curtains drawn
閉じたカーテンと一緒に

And a little last nite on these sheets
そしてシーツの上で夜を過ごす

So how come when
だからどうして

I reach out my fingers
私が指を伸ばすとき

It feels more than distance between us
二人の間に距離以上のものがあるような感じがする?

In this California king bed
このカリフォルニアキングベッドの中で

We're ten thousand miles apart
私たちは10000マイルも離れてる

I bet California wishing on these stars of the heart for me
私はここで星に思いを願い続けてる

My California king
私のカリフォルニアキング

Just when I felt like giving up on us
私たちの関係を諦めかけそうになったとき

You turned around and gave me one last touch
あなたは振り返って一度だけ私に触れた

That made everything feel better
それは全てを良くさせてくれた

And even then my eyes got better
私の目が良くなった時でさえ

So confused wanna ask you if you love me
動揺してあなたに私を愛しているか尋ねたかった

But I dont wanna seem so weak
だけどあ私はそんなに弱くない

Maybe I've been
多分私はずっと

California dreaming
カリフォルニアドリームを見ている

In this California king bed
このカリフォルニアキングベッドで

We're ten thousand miles apart
私たちは10000マイルも離れてる

I bet California wishing on these stars of the heart for me
私はここで星に思いを願い続けてる

My California king
私のカリフォルニアキング

In this California king bed
このカリフォルニアキングベッドの中で

We're ten thousand miles apart
私たちは10000マイルも離れてる

I bet California wishing on these stars of the heart for me
私はここで星に思いを願い続けてる

My California king
私のカリフォルニアキング



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?