見出し画像

231223 頭痛とToDo

頭痛が来た

結構重ためな
シンドいヤツ

常駐する処が
陽光フンダンな部屋で
この陽気に26℃をマークします

もしかして熱中症?
と疑うも
他のフロアで
18℃の空気を
吸って浴びても
やはり痛いので

もう少し
眠って視る事にします

困るなぁ
明日は大切な日なのに…

約2時間
グッスリ眠りました(o^―^o)
かなり改善しました
睡眠不足だったのかなぁ

睡眠不足は結構早い段階で
自覚して居たんですが

呼ばれたら起きないと
ナらない状態だったんです

その分なのか
眠りが浅く
カラダは眠りたいのに
ToDoリストが
眠るな!と指示を
出し続けて居るような

そんな状態だったのが
響いたのかも知れないですね

何はともあれ
安眠って本当に重要だなぁ
と思いました


231223 Headache and ToDo

I got a headache.

It's pretty heavy.
It's a pain in the ass.

I'm stationed here.
In a room full of sunshine.
It's 26 degrees Celsius in this weather.

Could it be heat stroke?
I doubt it.
on the other floor.
I took a bath in the 18 degrees Celsius air
it still hurts.

I'm going to sleep and watch some more.

Oh, no.
Tomorrow is the big day...

About 2 hours
I slept well.
Much better.
I guess I didn't get enough sleep.

I was aware of my lack of sleep
I was aware of it early on.

I had to wake up when I was called.

I don't know if it's because of that, but my sleep was shallow and my body wanted to sleep.
My body wanted to sleep, but my to-do list kept telling me not to sleep.

Maybe it was that kind of situation that affected me.

At any rate
I realized how important a good night's sleep really is.
I'm sure it's really important to have a good night's sleep.

by DeepL

ここから先は

441字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?