見出し画像

230308 レパートリーの格納場所・dumbbell jerk

レパートリーも
忘れてるんだね
しかも僕
手に憶えさせて
居たんだなぁ

手がハニカミながら
スイマセェン…オボエテ マセェン
と詫びてきたから
ゴメンナサイ(>_<)
僕の方こそ
ムチャ振りでした(+_+)ゴメネ

一緒に譜面
見ようね(*_*)
手もギター構えて
うん…(*_*)
って2人とも涙目で
調べましたよ
YMOの東風

そしたらさ
手が型だけ憶えてて
その型から逆算
デキましたよ(◍•ᴗ•◍)
こんな事って
有るんですね~

今まで参加した
バンドや企画
お世話になった
憧れのバンドや企画
色んな事が
有ったよねって
まるで同窓会
僕と手は同窓生みたいに
色々とお喋りしました

ずっと演奏シてたら
意外と気付かなかった
手癖やリハモ
ホントはコッチの方が
とか
実はこういう流れの方が
とか
手は手なりに長い間
僕の指示に
従いながらも想う処が
有ったみたいで
此処ぞと語りまくって
僕に
色んな啓示を呉れました

上達なのかは
ちょっと判りませんが
また一層
テレキャスターと
自分の手が
好きにナれそうです(・ᴗ・)v


dumbbell jerk 16kg
12:56、最高39回

You've forgotten your repertoire.
And I've been making my hands memorize it.

The hand chuckles.
"I'm sorry... I don't remember.
I'm sorry.
I'm the one who should be apologizing.
I was a bit of a jerk (+_+) sorry.

Let's look at the score together.
Let's look at the score together.
Yeah...
We both looked it up with teary eyes.
YMO's tong poo

And then...
My hand remembered the pattern.
And we were able to calculate backwards from that pattern!
I didn't know this was possible.

Bands and projects I've participated in
Bands and projects I've been a part of
Many things happened, didn't they?
It's like a reunion!
Me and my hands were like alumni
We chatted a lot.

I've been playing for a long time.
I didn't notice any unexpected habits or rehearsals.
You know, like, "Actually, this is the way to do it.
"Actually, it's better this way...
Hands have been doing things their own way for a long time
While following my instructions
I think he had a thought in mind.
He was talking about all kinds of things
He gave me all kinds of revelations.
I don't know if I'm getting better
I'm not sure if I'm getting better, but I think I'm starting to like my Telecaster
I think I'm going to like my Telecaster and my hands even more.

dumbbell jerk 16kg
12:56, 39 times max.


ここから先は

494字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?