見出し画像

231226 時差ご飯

ヨシクン
今しか休めない
今しか食べられない
そんな人が居るんだ
彼らに譲ろう

自分の稼業を熟知シて
世間との付き合い方
カッコいい生活や
振る舞いを
普段から考えている兄さんは
こう謂って
行列を眺めている僕らを連れて
違う店を選ばせました

比較的
時間の融通が
利く仕事だったのもあって
お昼時や夕飯時を
敢えて外して
お店に行ってましたよ

時差通勤ナらぬ
時差ご飯

空いている時間帯
空いているお店
行きたいお店の
都合に合わせて来店

コレが時差ご飯です(・ᴗ・)

裏ドラは
顔が売れるって事かな
覚えて貰えますね

店主と仲良くナり易いです
仲良くなると試作品
テストメニューを
見せて貰えたりしました

コレは僕らに
時間的ゆとりが
有ったからかなぁ


231226 staggered meal

Yoshikun.
Only now can I rest
I can only eat now.
There are people like that.
Let's give it to them.

Know your business
How to deal with the world.
How to live a cool life.
And how to behave.
The seniors who usually think about
After saying this
We were looking at the queue
and made us choose a different restaurant.

Since we had a relatively flexible work schedule
We dared to go to the restaurant
I went to the restaurant during off-peak hours.

Not a staggered commute.
staggered meal

When it's free
Stores that are open
Come to the restaurant according to the convenience of the restaurant you want to go to.

This is a staggered meal.

Surprising benefit
You get to know each other.
You will be remembered.

It's easy to become friends with the owner.
When you get to know the owner well, he will show you his prototypes and test menus.

This is because we
Maybe it's because we had more time.


ここから先は

436字
この記事のみ ¥ 200
期間限定 PayPay支払いすると抽選でお得に!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?