見出し画像

240111 復帰への道(全館清掃編)

復帰戦
ヤってきましたよ

あっ家事です
今日は病み上がり一発目
全館清掃でした

普段の僕には
アクティブレスト
ワークアウトの谷の日に
行う活動
それが全館清掃です

身体が付いてくれば
今日のお掃除も
完遂デキるはず

そう信じて
10時からスタートしました

イレギュラーな作業も含みながら
身体を冷やさぬよう
でも熱中にもナらぬよう

個人的には
かなり慎重に進めました

それでも
電池切れ的な
電圧の低くなるような
グッタリ感や

脊柱起立筋群の
凝りやバーンズのような
草臥れ具合も
出て来て

完遂には
不安が無かった
訳でも無かったです


240111 Road to recovery (whole building cleaning)

The Return Match
I've done it!

Oh, housework.
Today was my first day back from sickness.
I cleaned the whole building.

I don't usually do that.
active rest
on the valley day of workout.
Activity to do
That's the whole building cleanup.

If my body can keep up
I will be able to complete today's cleaning.

I believe so.
We started at 10:00 a.m.

Including some irregular work.
To keep our bodies cool
But also not to get overheated

Personally
I proceeded very carefully.

Even so
I felt like a dead battery
Like a low voltage
A feeling of grogginess and

Stiffness in the erector spinae musculature and a Burns-like
and a Burns-like grogginess.

I wasn't sure if I was going to make it.
I was not without anxiety.

by DeepL

ここから先は

327字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?