見出し画像

231026 一時間の天国

ただいま19時

マズい(ヒャヒャヒャン!)
マズい!(ヒャヒャヒャン!)

BTTFのドク・ブラウンは
きっとこんな心境だった
のではナかろうか

今日は月に一度の
散髪の日

1時間の天国は
あっという間に終わる
あの不思議

美容院でなく
理容室を撰んでます

ちょっとした出自の都合で
美容院に通った時期も
有りましたが

理容室に戻ってきました
 
剃刀の所為かな
それとも軒先の
グルグルの所為かな

あぁアレは
サインポールって謂うのだね

子供の頃
アレを見上げていて
具合が悪くなって
帰り道の公園で
休んだ想い出があります

不思議ですよね
アレこそがアニメーションで
絵が動いて見える原理ですよね


231026 One hour of heaven

It's now 7pm

That's bad (Hahahahan!)
Bad! (Hahahahan!)

BTTF's Doc Brown is probably
I guess this is how he felt

Today is my once a month haircut day.
It's a wonder that an hour of heaven ends in the blink of an eye

I choose a barber shop instead of a beauty salon.
There was a time when I went to a beauty salon due to some circumstances in my background.
I'm back at the barber shop

Is it because of the razor, or is it because of the curls in the eaves?
Ah, that's called a sign pole.
When I was a kid I looked up at that and got sick.
I have fond memories of resting in the park on the way home.

It's strange, isn't it?
That's the principle behind how pictures appear to move in animation.

By Google translation


ここから先は

449字
この記事のみ ¥ 200
期間限定 PayPay支払いすると抽選でお得に!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?