見出し画像

31日~33日目 - またやらかしたと映画を見た I screwed up again and I watched a film

またやらかしました。
I screwed up again.

土曜日、休んでからブログを書こうと思ったんだけど、休んだらもう12時すぎてました。
On Saturday, I planned to write the blog after taking a rest. However, after I took a rest, it was over 12a.m.

だから翌日に書くことにしました。
So I decided to write it the next day.

結局、翌日家に帰ったら疲れてて、書かなかったです。
In the end, I was tired after I arrived home and I didn't write the blog.

今日のブログは3日間のまとめになります。
Today's blog will be the summary of Saturday, Sunday and today.

土曜日は、仕事に行きました。仕事に行ったあと、ドンキーで買い物をしました。夜は、韓国語を勉強しました。
On Saturday, I went to work. After work, I shopped at Donki. At night, I studied Korean.

日曜日は、韓国語クラスに行って、友達とご飯を食べて、買い物をしました。
On Sunday, I went to the Korean class, had lunch with my friends and went shopping.

昼ご飯のパスタです。
This is the pasta I had for lunch.

買い物は、ミニチュアです!
The thing I bought is a box of miniature.

久々にミニチュアを買いました。
It has been a long time since I last bought a miniature.

可愛すぎて買っちゃいました。
I can't stop myself from buying it because it is too cute.

まだ開封してないので、また開封したら中身をシェアしたいと思います。
I haven't opened it, so I will share the content after I opened it.

買い物をした後、お姉ちゃんと一緒に映画を見ました。
After shopping, I watched a film with my sister.

嵐の20周年の映画を見ました。
We watched Arashi 5x20 anniversary tour film.

もう、最高でした。
It was awesome.

言うことないです。
I have nothing to say.

見ればわかります。
You will understand if you watch.

まだ見てない人はぜひ見てみてください。
If you haven't watched it, don't miss it.

映画を見終わったら、ラーメンを食べました。
Then I had ramen after watching the film.

醤油ラーメンを頼みました。少ししょっぱすぎたと思います。
I ordered a soy sauce soup ramen. I think I is a bit too salty.

そして、月曜日の今日は、仕事に行きました。
Then, on Monday, today, I went to work.

特に何もない日です。
A day with nothing special.

また明日も頑張ります。
I will work hard again tomorrow.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?