見出し画像

My London Life ~Week 53~

先週、ロンドンの天気は本当に微妙な感じでした。特に先週の金曜日!まあ、正直大した事は全然無かったですけど、嵐みたいなやつだったらしいです…。イギリスでは冬に台風的な奴が来る様です!!

画像1


今週は、グエル公園!行って来ました!!本当に凄い公園だなと。それ以外は何も言えません…。

画像3

画像4


今までこんな公園見た事無いと言えるくらい凄いと思いましたし、バルセロナでの1番のお気に入りの場所です!

画像2


凄く興味があったトカゲの像や可愛い家も見る事が出来て、来て良かったと満足してます。時間が無くて少しの滞在だったので、もっと長く居たかったなと思うばかりです…!

Last week, the weather was not good in London. Especially last Friday. To be honest, it was not serious even though it was like a storm… It seems the storm comes in winter in UK!!
By the way, I went to the “Park Guell”. This park is amazing park. Actually, I have never seen such a park!! This place is the my most favorite in Barcelona!! I could see the nice lizard statue which I was really interested in and also pretty house so I’m satisfied to visit there but if I had more time, I wanted to stay there more…!!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?