見出し画像

My London Life ~Week 71~

トロントに来ています!5月に10日間のホリデーを過ごしたのですが、また7日間のホリデーを取れたもので…!!ここには元々、ワーキングホリデーで来る予定だったんですが、Covidの影響もありVISAを取得出来なかったので。やっと念願が叶った感じでとても幸せん感じております。まあ、今回はツーリストとしてですが…。

画像1


昨日は、フライトが3時間遅れという事もあり、初日の予定は無くなってしまいましたが、自分なりに出来る限り楽しんだんじゃないかなて思ってます!それに、良い感じの写真も撮れましたし!!

画像2


さて、既に2日目です。今日は、とても綺麗でワクワクするそんな場所に行って来ました!素晴らしい凄いと、ただそれだけでした。この事は、一生忘れられないんじゃないかなて思います!明日も良い日になる事を思うばかりです!!
最後に、Tim Hortonsに行ってみました。

画像3

そしてこの商品は、ジャスティン・ビーバーとのコラボアイテムのみたいです!!少し自分には甘過ぎるかな?という感じですが、味は美味しかったと思います!!

I’m in Toronto now!! Because I got 7 days holiday even though I got 10 days holiday this May…!! Actually, I was supposed to come here with working holiday VISA but I couldn’t get VISA due to Covid… so I’m really happy to come here as a tourist!!
To be honest, my flight was delayed around 3 hours yesterday. And also my plans of the first day was gone due to that but I thought enjoyed first day as much as possible! Besides, I could take nice pictures.
Well, the second day has already started. I went to really beautiful and excited place!! That’s amazing!! I should not be able to forget this memory in my life!! I hope will be a great day tomorrow too!!
Finally, I tried to “Tim Hortons” for my first time. That item is collaboration item with Justin Bieber. It was little bit too much sweet for me but the taste is good!!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?