見出し画像

My London Life ~Week 95~

クリスマスが終わって昨日はボクシングデイでした。欲しいものは無かったのですが、オックスフォードサーカスに居ました。ロンドンは、今年も昨年同様イルミネーションが綺麗でした。

正直昨日は飲み過ぎた感あって更に色々ありましたが、結局本当楽しかったです!!

日曜日は、有馬記念でした。馬券的中も配当は0ということで、予想に時間だけ費やした事になります。だけどもレースには本当に感動しました。10月からこの日が楽しみで、イクイノックスは勝つしで言う事はありません!!本当に彼は強いですね。今、日本で1番強いのは間違いないかなて思います!来年、彼が海外で活躍する事を祈っております!!

最後に、イクイノックスの写真を手に入れる事が出来て嬉しいです。態々、中山の人混みの中撮って更に送ってくれて有り難う御座います!!さて、この結果に満足して無いので明日のホープフルもやってみようかなて思います。

After Christmas was over yesterday was Boxing day. I don’t have something I want but I was in Oxford Circus. The illumination is really beautiful in London as well!! And honestly, I drank too much yesterday but I spent a good time. Even though something was crazy but It was so fun after all!!
There was “有馬記念” in Japan last Sunday. I won but I didn’t get any dividends so this means +-0. Just spend a time for prediction… Even though I didn’t receive any dividends, I was really impressed by this racing because I was really looked forward to this racing since October and “Equinox” won. He was really strong and I’m sure that he is No.1 horse in Japan now. I hope he will succeed overseas next year!! Finally, I am glad to get his picture that my friend took in “NAKAYAMA”. Thank you for sending it!!
Well, I’m not satisfied with this result so I’m gonna predict “ホープフルステークス” of tomorrow!!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?