見出し画像

My London Life ~Week 86~

今は、もうロンドンに居るのですが、先週の今頃はトルコに居ました。正直、今月は全然働いてないです。多分、半月以上かそれ以上休みなんじゃないかなと。にしても、本当時間が経つのは早いですね。既にもう1週間経ったのかと。まあ、いつもそう思うんですがね。

画像1


さて、トルコは本当に良い場所でした!いつかトルコ旅行について詳しく書いてみたいんですが、いつになるかは分かりません…!

画像2

カッパドキアで熱気球をみました。それはもう本当に美しい光景で、自分の人生において見た事が無い感じでした。風景と熱気球が合わさってる様は、本当神秘的でした!!また1つ良い思い出が出来ました。最後に、朝は寒いのでこの時期やこれから行かれる予定のある方は、良い感じのジャケットやコートをお持ちする事をオススメします!

Already I’m in London now but last week I was in Turkey around this time. To be honest, I didn’t work much this month… Maybe, half month is day off or more. Actually, it’s so quick to pass the time. Already a week but I always think like that.
Anyway, it’s really good place in Turkey. I’m gonna write about traveling to Turkey at someday exactly but I don’t know when…!! I watched the hot balloons in Cappadocia. It was really beautiful sight!! I never seen such that in my life. It was so mysterious that combining the scenery and the hot balloons!! I had a new good memory. Finally, it was cold in the morning so if you go there around this season or from now on, should bring nice jacket or coat!!


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?