Move on.

Move on. Move on. My love chaenges.
Move on. Move on. My feel chaenges.
Move on. Move on. My dream chaenges, too.
Specifically, please ask my heart.
I forget a lie and will say the true intention to you.
Move on. Move on. My live chaenges.

せっかちになるのは不安だから
嫉妬深くなるのは怖いから
臆病な私は それでも明日また恋します

つらい涙を捨て去って 肌を求めてしまう癖
足りないところを繋ぐために バカな恋を繰り返す
And I who don't have a man ain't thought about.

Move on. Move on. My time chaenges.
Move on. Move on. My smile chaenges.
Move on. Move on. My hope chaenges, too.
Specifically, please ask my heart.
I forget a lie and will say the true intention to you.
Move on. Move on. My truth chaenges.

わがままになるのは試してるから
欲張りになるのは寂しいから
感覚の愛情 それしか恋には感じないから

連なる涙 尽き果てて それは毎回そうだけど
勝手に溺れてしまいたくて 尽くして壊れてしまう
And I who don't have a man ain't thought about.

あたたかい手が触れると一線を超える Love you.
単純って言われても仕方ない
だって執拗にあなたに酔いたいから…

連なる涙 尽き果てて それは毎回そうだけど
勝手に溺れてしまいたくて 尽くして壊れてしまう
つらい涙を捨て去って 肌を求めてしまう癖
足りないところを繋ぐために バカな恋を繰り返す
And I who don't have a man ain't thought about.

(和訳↓)

Move on. Move on. My love chaenges.
Move on. Move on. My feel chaenges.
Move on. Move on. My dream chaenges, too.
Specifically, please ask my heart.
I forget a lie and will say the true intention to you.
Move on. Move on. My live chaenges.
(私の愛は変わります。
私の気分は変わります
私の夢も変わります。
詳しくは私の心に訊いてください。
私は嘘を忘れて本音を言うでしょう。
私の人生は変わります。)

And I who don't have a man ain't thought about.
(そして男のいない私を考えられません。)

Move on. Move on. My time chaenges.
Move on. Move on. My smile chaenges.
Move on. Move on. My hope chaenges, too.
Specifically, please ask my heart.
I forget a lie and will say the true intention to you.
Move on. Move on. My truth chaenges.
(私の時間は変わります。
私の笑顔は変わります
私の希望も変わります。
詳しくは私の心に訊いてください。
私は嘘を忘れて本音を言うでしょう。
私の本当は変わります。)

#作詞家 #歌詞 #オリジナル #詩 #音楽 #曲付けOK #アイドル #アダルト #英文 #和訳あり #恋愛依存症