Loved one.

I don't expect evaluation from others,  like a employment exam.

(就職試験のような他人からの評価なんて気にしないさ)

But become sensitive only to evaluation from loved one.

(でも大好きな君からの評価だけは気にしてしまうんだ)

I'm already used to the time to wait for notification from you.

(君からの通知を待つ時間にも慣れてしまったよ)

I prepared many talks, but they always end up vain.

(準備したいくつものトークはいつも無駄に終わってしまうんだ)

Word are not enough, so spelling this.

(言葉だけでは足りないから綴るよ)

"I love you" is enough for me.

(僕は「愛してる」だけで十分さ)

You are not enough with "I love you".

(でも君はそれだけじゃ足りないみたいだ)

So, I will give you "Goodbye" and "I love you".

(だから僕は「愛してる」と一緒に「さよなら」を贈るよ)

With a full smile.

(精一杯の笑顔でね)

That is your wish and my duty.

(それが君の望みであり僕の義務なんだ)

This is our only empathy.

(僕たちのたった一つの両想いさ)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?