blind by you

It's just regret and it's difficult, my life is.

(僕の人生は後悔と困難ばかりさ)

However, I met you.

(でも君と出会えた)

This can only be called a miracle.

(それだけは奇跡としか言いようがないよ)

If I go back to baby, I want to experience the same regrets again.

(もし赤ん坊に戻っても、また同じ後悔を味わうよ)

To meet you.

(君に会うためにね)

Can you meet you if overcome the difficult so that the weekend will come right?

(週末が訪れるように、乗り越えれば君に会えるんだよね)

So please wait there.

(だからそこで待ってくれないか)

Even atheists could know that there was god.

(無神論者でも神がいることを知ったよ)

Like god created this world in 7days,

(神が7日間で世界を創ったように)

you changed me in 7days.

(君は7日間で僕を変えてしまった)

Now just now, hold my own bible and I pray to you.

(今、僕だけの聖書を抱えて君に祈りを捧げるよ)

I believe in you, I trust tomorrow.

(僕は君を信じるよ、そして明日を信じるよ)

All for me.

(僕のためにね)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?