見出し画像

人との出会いって面白い!そう思わせてくれたフランス人のお友達。


⬇️English below⬇️ 

NZでwwooferとしてバラ園に勤めた時、
同じようにバックパッカーとして
やってきたのがフランス人のルイーズ。

これまで出会ったことのないタイプで
その当時彼女は19歳だったけど
誰より大人っぽく、
なぜか彼女と話した後は
どんなに汚い道(笑)を歩いても
周りがキラキラして見えました😳✨

こんな感覚初めて!というくらい、
道で一人で思わずスキップしてしまうくらい、
彼女といるとこれから自分が
何でもできるように感じてました(笑)

間違いなく、
自分の人生の中で
影響を与えてくれた人の1人です!

人と関わることで
自分の世界観、視野がこんなにも広がるのかと
感じさせてくれました。

日本の中でも様々な方に出会えますが、
やはり違うバックグラウンドで生きてきた
海外の方は衝撃的なインパクトを与えてくれますね。

日本語教師という仕事、、、
これから出会う様々な国の方との出会い、
今からすごくワクワクします😌✨

ルイーズとのエピソード話はたくさんなので
またシェアします❤️
写真はNZ時代と、私が大学の卒業旅行で1ヶ月ヨーロッパ1人旅をした時のもの。
ルイーズの実家にお泊まりさせてもらいました。



When I was in NZ, and worked at rose garden, I met an amazing French girl called Loise.

She changed the view of my life.
I’m so lucky to have met her.

She was 19th at that time, but so mature.
She has a subtle charm.
All the time I spent the time with her,
I felt like I could do anything for my life,
And even though I walked dirty road, from my view, it was shining because of her.

I cannot explain very well in words about her charm,but she taught me that meeting new people changed our lives and broaden perspective.

That’s why I’m so excited to be a Japanese teacher.

I have a lot of great stories with Loise,
so I’m going to share them again!

These pictures were taken with Loise, 
 Two of those were taken in NZ at rose garden
The last  one was taken in France. I was there for my graduation trip. She invited me to her home:) missing her so much.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?