見出し画像

🌹成人式おめでとう🌹Congratulations to all the new adults! ! 🐲㊗️🌹

Because the costume is white


I made them all white




I like how the lace can be seen from the knees of the pants.




And today is Coming of Age Day.


Congratulations to all the new adults! ! 🐲㊗️




Vo&Gt.: NON


Gt.: Kei Higuchi


Ba.: Hideaki Yamasaki


Dr.: Takato Nagashima


Photo: Kentaro Minami

Styling: Izumi Machino


Hair&Make up: Kaori Mori


🌺🌺🌺そうそう、
のんちゃん、
地震等で少し悲しい時は
全く違う事がいいよね。
私は自分の精神をコントロールさせる音楽をその都度選び聴いています🌺🌺🌺
oh yeah,

non-chan,

When you feel a little sad due to an earthquake, etc.

It's good that it's completely different.

I choose and listen to music that controls my mind every time 🌺🌺🌺

今日はFourTet 等を聴きながら、テイラー・スウィフトを聴いていたら、
🏡着き、TVをつけたら、テイラー・スウィフトがbgmで流れていて、記事を更新しました💖💖💖


今日、母が正月花🎍から少し変えました🌹🌹🌹お正月は終わり、と言います(笑)早っ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?