見出し画像

🌃🏢ナカヤマシンペイ🏢🌃

(あ、、2014年のナカヤマシンペイ、、これは良く覚えています。birthday🎁での衣装だと思います。)



(It appears that Nakayama Shinpei was walking on the road when he was questioned about his duties.

Maybe it was because I was wandering around during my nap.

I myself may be thought of as someone in the blog world. I'm an ordinary person who feels connected to artists I've never talked to through live shows and blogs.ナカヤマシンペイは職務質問を受けたようですね(笑)私自身もblog界隈で誰だと思われているかも知れません。話した事も無いARTISTと、ライブやblogを通して、会話をしていると思っている私です(笑)ストレイテナーのライブはひたち海浜公園を含めてI've been to Straightener's live shows maybe 5 or 6 times, including Hitachi Seaside Park.

Nakayama chinepei has a slightly different feel towards anime.)

(To Nakayama Chinepay🍀 Arrietty has been deleted. I think Shinpei Nakayama is sensitive about anime, so I don't think he would agree to me writing an article about Arrietty (lol).ナカヤマシンペイへ🍀借りぐらしのアリエッティ消しましたよ〜。ナカヤマシンペイはアニメには繊細な感覚を持っていて、私が借りぐらしのアリエッティを流れで記事にしたことに納得いかないのだと思います(笑)多分)

翻訳にいれた文章がどうなっているか、気になり確認したら、

「ナカヤマシンペイは職務質問を受けた際、道路を歩いていたようだ。

昼寝中に徘徊していたからかもしれない。
(💦これは、、、フラフラと歩いていたと書いたら、、、徘徊になっていて驚きました(笑)、、、ごめんなさい(笑)💦)


私自身もブログの世界の人だと思われているかもしれません。私はライブやブログを通じて、話したことのないアーティストとのつながりを感じている一般人です。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?