I....

I was happy(私は幸せだった)
I was melancholy(私は憂鬱だった)
why am i alive(なぜ私は生きているの?)
Even if I grow up, I won't have an answer(大人になっても答えはでない)
What was I born for?(なんの為に生まれてきたの?)
very happy days heal me(とても幸せな日々が私を癒す)
very hard days break me(とても辛い日々が私を壊す)

I was happy(私は幸せだった)
I was melancholy(私は憂鬱だった)
the world will not stop fighting(世界は争いを止めない)
my heart was deeply hurt(私の心は深く傷ついた)
the world is so beautiful(世界はとても美しい)
my heart rejoiced(私の心は喜んだ)

Are you happy?(あなたは幸せですか?)
What do you wish for?(あなたは何を望みますか?)
The world will change depending on how you think(あなたの考え方次第で世界は変わります)

I was happy(私は幸せだった)
I was melancholy(私は憂鬱だった)

now......

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?