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実例集:ビジネス英語での電話応対: クライアントとの電話のかけ方、受け方

2023/4/30 に配信された「ビジネス英語での電話応対: クライアントとの電話のかけ方、受け方」の例文です。ぜひご参考ください。

パート 1: 電話をかける

PART 1: MAKING A PHONE CALL

Introducing yourself and your company "Hello, this is John Smith from XYZ Corporation." あなた自身とあなたの会社を紹介します 「こんにちは、XYZ社のジョン・スミスです。」

Asking to speak with the client "May I speak with Ms. Johnson, please?" クライアントと話すように頼んでいます 「ジョンソンさんと話してもいいですか?」

Explaining the reason for the call "I am calling to follow up on the proposal we sent last week." 電話の理由を説明する 「先週送った提案のフォローアップのために電話しています。」

Asking for a meeting "I would like to schedule a meeting to discuss the details further. Would next Tuesday at 10am work for you?" 会議を依頼しています 「詳細についてさらに話し合うために、会議を予定したいです。来週の火曜日の午前10時に働いてくれますか?」

Checking in with a client "Good morning, this is Sarah Brown from ABC Corporation. I wanted to check in and see how everything is going with the project." クライアントとのチェックイン 「おはようございます。ABCコーポレーションのサラ・ブラウンです。チェックインして、プロジェクトがどうなっているかを確認したかったのです。」

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