[和訳] [限界] THROWN - on the verge

I’ve tried
試みてきた

I’ve tried
試みてきたんだ

I’ve tried to come to terms with my mind
俺は自分の心と折り合いを付けようとしてきた

Another night, feeling down, tryna get by
ある夜、気分が沈んで、何とかしようとした

I can’t believe what my life has become
自分の人生がどうなってしまったのか信じられないんだ

And I can’t sleep, barely breathe
そして眠れず、殆ど呼吸ができない

Need to get out
外に出ないと

To clear my mind under the street lights
街頭の下で心を整理するために

It’s all too much
全てが酷すぎる

Guess I’ll try to walk it off
歩いて気を紛らわそうとするか

They say tomorrow’s a new day
彼らは明日は新しい日だと言う

Well, I cannot fucking wait
ふん、俺にはそんなに長く待てねぇよ

Yeah, I cannot fucking wait
ああ、そんな気長には待てねぇ

Always on the verge of giving up
いつも諦める寸前なんだ

Already given all I’ve got
既に全ては捧げた

It was not enough, I’ve clearly lost
それでも足らず、俺は明らかに負けてる

‘Cause after all I’ve done, I’m just
何故なら全てやり終わった後だからな、俺はただ

Sleeping in to cope with the pain
痛みに耐える為に寝込むか

Or lying awake and hating
目を覚まして憎しみに耐えてる

Everything I ever felt that
今まで感じた全ての事が

Could have had a possible impact
影響を与えてきた可能性があったとしても

I've tried
試みてきたんだ

I’ve tried to come to terms with my mind
俺は自分の心と折り合いを付けようとしてきたが

And I cannot put up a fight
抵抗する事ができない

I am outnumbered by demons
俺は悪魔達に囲まれてる

They’re laughing and screaming
奴らは笑って、叫んでやがる

And waiting to watch me go down
そして、俺は倒れるのを待っている

So fuck all of this shit
こんなくだらねぇ事は全部くたばれ

I am so over it, just let me be
俺はもう我慢できねぇ、放っておいてくれ

Trust me, you don’t want to be on my team ‘cause I always lose everything that I hold dear
信じてくれよ、俺の仲間にはなりたくないんだろ、だって俺は常に大切なモノを全て失うから

Always on the verge of giving up
いつも諦める寸前なんだ

Already given all I’ve got
既に全ては捧げた

It was not enough, I’ve clearly lost
それでも足らず、俺は明らかに負けてる

‘Cause after all I’ve done, I’m just
何故なら全てやり終わった後だからな、俺はただ

Sleeping in to cope with the pain
痛みに耐える為に寝込むか

Or lying awake and hating
目を覚まして憎しみに耐えてる

Everything I ever felt that
今まで感じた全ての事が

Could have had a possible impact
影響を与えてきた可能性があったとしても

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?