[和訳] Falling In Reverse - "Voices In My Head"

The voices in my head keep on tellin' me to pray
頭の中の声が祈れと言い続ける

'Cause I'm spinning like a carousel, circling the drain
俺は回転木馬のように回転し、もうすぐ死ぬ

Hit the bottom of the bottle, I don't wanna feel the pain
底まで酒を飲むんだ、痛みは感じなくなる

But that is all I got for now, I don't wanna talk about
でも、今はそれしかない

The voices in my head keep on begging me to stay
頭の中の声は、私に留まるよう懇願し続ける

If I pull the trigger now then the demons go away
今 引き金を引けば...悪魔は消え去る

And I know my time is coming so there ain't no time to waste
もうすく俺の番が来るのを知ってるから無駄な時間は過ごせない

So that is all I got for now, I don't wanna talk about it
だから今はその事しか話したくない

The voices in my head keep tellin' me to choose a side
頭の中の声は私にどちらかを選べと言い続ける

It's heaven or hell like it's do or die
天国か地獄か、やるか死ぬか

I'm a sad boy, you know better
俺は哀れな少年、お前はよく知ってるだろ

Please don't make this last forever
このまま永遠に続かないでくれ

The voices in my head keep tellin' me I'm not okay
頭の中の声が大丈夫じゃないと言い続けてる

It's feeling like a hurricane in my brain
脳裏にハリケーンのようなものを感じる

Dark clouds, hard times, bad weather
暗雲、苦難、悪天候

Please don't make this last forever
このまま永遠に続かないでくれ

The voices in my head keep on tellin' me I'm gonna (Die)
頭の中の声が、俺はもう死ぬと言い続けている

And I don't wanna talk about the drama, I'm trauma-(tized)
そして茶番には付き合いたくない、俺はトラウマなんだ

They're tellin' me I'm fine but we both know that's a fuckin' (Lie)
大丈夫だと言ってくれるけど、それが嘘だって事はお互い知ってる

I'm losing my mind, but I don't wanna talk about it
俺は正気を失いかけている、でも話したく無い

The voices in my head keep givin' me the worst advice
頭の中の声が最悪のアドバイスをくれる

Kamikaze crash like a suicide
神風のように自殺しろと

I'm a lost boy, you know better
俺は迷子、知ってるだろ

Please don't make this last forever
このまま永遠に続かないでくれ

The voices in my head keep tellin' me that I'm insane
頭の中の声は、俺が狂ってると言い続ける

And maybe I'm a little bit, that won't change
多分、少しそうなってる、変わる事は無いが

Dark clouds, hard times, bad weather
暗雲、苦難、悪天候

Please don't make this last forever
このまま永遠に続かないでくれ

The voices in my head keep on tellin' me I'm gonna (Die)
頭の中の声が、俺はもう死ぬと言い続けている

And I don't wanna talk about the drama, I'm trauma-(tized)
そして茶番には付き合いたくない、俺はトラウマなんだ

They're tellin' me I'm fine but we both know that's a fuckin' (Lie)
大丈夫だと言ってくれるけど、それが嘘だって事はお互い知ってる

I'm losing my mind, but I don't wanna talk about
俺は正気を失いかけている、でも話したく無い

The voices in my head keep on tellin' me I'm gonna (Die)
頭の中の声が、俺はもう死ぬと言い続けている

And I don't wanna talk about the drama, I'm trauma-(tized)
そして茶番には付き合いたくない、俺はトラウマなんだ

They're tellin' me I'm fine but we both know that's a fuckin' (Lie)
大丈夫だと言ってくれるけど、それが嘘だって事はお互い知ってる

I'm losing my mind, but I don't wanna talk about
俺は正気を失いかけている、でも話したく無い

The voices in my head keep on tellin' me I'm cursed
頭の中の声が呪われてると言い続けてる

I'm paranoid, I don't wanna make it any worse
被害妄想だ、これ以上悪くしたくない

We're all gonna die but first things first
俺たちは皆死ぬが、まずはそこからだ

I'ma take the world with me when they put me in the dirt
奴らが俺を泥に入れる時、俺は世界を道連れしてやる

The voices in my head keep on tellin' me I'm cursed
頭の中の声が呪われてると言い続けてる

I'm paranoid, I don't wanna make it any worse
被害妄想だ、これ以上悪くしたくない

We're all gonna die but first things first
俺たちは皆死ぬが、まずはそこからだ

I'ma take the world with me when they put me in the dirt
奴らが俺を泥に入れる時、俺は世界を道連れしてやる

Move!
行け!

The voices in my head keep on tellin' me I'm cursed
頭の中の声が呪われてると言い続けてる

I'm paranoid, I don't wanna make it any worse
被害妄想だ、これ以上悪くしたくない

We're all gonna die but first things first
俺たちは皆死ぬが、まずはそこからだ

I'ma take the world with me when they put me in the—
俺は世界を道連れしてやる、奴らが足を引っ張るなら

The voices in my head keep on tellin' me I'm gonna (Die)
頭の中の声が、俺はもう死ぬと言い続けている

And I don't wanna talk about the drama, I'm trauma-(tized)
そして茶番には付き合いたくない、俺はトラウマなんだ

They're tellin' me I'm fine but we both know that's a fuckin' (Lie)
大丈夫だと言ってくれるけど、それが嘘だって事はお互い知ってる

I'm losing my mind, but I don't wanna talk about
俺は正気を失いかけている、でも話したく無い

The voices in my head keep on tellin' me to pray
頭の中の声が祈れと言い続ける

'Cause I'm spinning like a carousel, circling the drain
俺は回転木馬のように回転し、もうすぐ死ぬ

Hit the bottom of the bottle, I don't wanna feel the pain
底まで酒を飲むんだ、痛みは感じなくなる

I'm losing my mind, but I don't wanna talk about it
俺は正気を失いかけている、でも話したく無い

作成動画
https://www.youtube.com/watch?v=EveKM4M7-sc

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?