[和訳] [焼破] AEONS OF CORRUPTION - UNHOLY

This world will burn
この世界は燃え始める

Right in my hands
私の手の中で

As the gates of hell are opened up
地獄の門が開かれるとき

I can't find any compassion inside me
私の中に慈悲の心は無い

Bow down before your new ruler
新しき支配者の前にひれ伏すがいい

Fuck

Your monuments will fall as the ground is shaking
地面が揺れ動き、お前の記念碑は崩れ落ちるだろう

And your leaders will abscond when their subservient are
そして、従属者が暴力に支配された時、指導者達は逃げ出すだろう

Controlled by violence
暴力に支配される

The winds of chaos sweeping across your chattels
混沌の風が奴隷を覆い尽くす

Every bloom begins to wither
全ての花が枯れ始める

During the darkness swallows the sun
闇が太陽を飲み込む

Pained screams reverberate through shattered streets
悲痛な叫び声が荒れ果てた路地に響き渡る

The sky is burning an embers rain upon your flesh
空は燃え、燃え盛る焔がお前の肉体に降り注ぐ

I will rise
私は蘇る

From mankind's demise
人類の滅亡から

And you will be paralyzed
そして、お前は麻痺するだろう

When you see my allegiance
私の忠誠を見る時

Of death desolating everything you love
死がお前の愛する全てを荒廃させる

Our bloodthirst will never stop
我々の血の渇きは決して収まらない

This world will burn
この世界は燃え尽きるだろう

And your worthless existence is melting right in my Hands
お前のような無価値な存在は私の手によって溶けてゆく

You will recreate my kingdom
お前が私の国を再建するだろう

And pain is your continuous companion
そして痛みはお前の絶え間ない伴侶となる

My only mercy will be your death
私による唯一の慈悲はお前の死だ

As you lay on the ground helplessly exposed
なすすべもなく地面に横たわって死ぬんだ

To my never ending wrath
私の果てしない怒りにより

I can't find any compassion inside me
私の中に慈悲の心は無い

Bow down before your new ruler
新しき支配者の前にひれ伏すがいい

Feel my hate
私の憎しみを感じるがいい

As the flames fade away the extend of your suffering becomes observable
焔が消え去るとお前達の苦しみ度合を観察できるようになる

Mass eradication
大量虐殺

And when the earth settles down all of your achievements will soon be
そして地球が落ち着きを取り戻す時、お前の全ての栄光は

Cremated
焼き尽くされるだろう

I will rise
私は蘇る

From mankind's demise
人類の滅亡から

And you will be paralyzed
そして、お前は麻痺するだろう

When you see my allegiance
私の忠誠を見る時

Of death desolating everything you love
死がお前の愛する全てを荒廃させる

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?