[和訳] [傷心] Bring Me The Horizon - Top 10 staTues tHat CriEd bloOd

I guess that some of us
私達の中には

Are just born with tragedy in our blood
生まれながらにして悲劇を背負っているのだろう

It's just basic chemistry
それは基本的な化学反応の様に

Or maybe all these open wounds
あるいは、この開いた傷の全ては

Is how the light gets into you
光が君に差し込む道なのかも

'Cause I'm starting to realise
だって、私は気づき始めてるから

No one's gonna come and rescue me
誰も私を助けに来てくれない

I'm drowning in my sleep
眠りの中で溺れている

The scars have got too deep
傷は深くなりすぎた

And no amount of love could set you free
どんな愛でも君を自由にはできない

The fight's inside, I'll take myself to hell and back
戦いは内側で起きてる、地獄に堕ちて戻ってくるだろう

Tonight we go to war
今宵、私達は戦争するんだ

Someone put a gun
誰かが銃を

Straight to our hearts and paint the walls
私達の心に銃を突きつけ、壁を塗りつぶす

With our love
私達の愛で

There's a world of hurt in us (Someone)
私達には傷ついた世界がある(誰も)

And maybe once we spill our guts (With our love)
そして一度自分の内側を曝け出せば(私達の愛で)

We can stitch ourselves back up
自分自身を縫い合わせることができるかもしれない

Yeah, I'm starting to realise
そう、私は気づき始めてる

No one's gonna come and rescue me
誰も私を助けに来てくれない

I'm drowning in my sleep
眠りの中で溺れている

The scars have got too deep
傷は深くなりすぎた

And no amount of love could set you free
どんな愛でも君を自由にはできない

The fight's inside, I'll take myself to hell and back
戦いは内側で起きてる、地獄に堕ちて戻ってくるだろう

Tonight we go to war
今宵、私達は戦争するんだ

'Cause I know that you're low
君が落ち込んでいるのは知っているから

But once you hit the bottom
でも一度どん底に落ちたら

At least there's nowhere to go but up
少なくとも上に向かうしかない

Yeah, I know that you're low
うん、君が落ち込んでいるのは知っている

But once you hit the bottom
でも一度どん底に落ちたら

At least there's nowhere to go but up
少なくとも上に向かうしかないだ

Yeah

The hardest thing you'll learn
君が学ぶ最も難しい事は

Is there's no love like your own
君自身の様な愛は存在しない事

No, there's no love like your own
いや、自分自身の愛の様な愛は無い

'Cause no one's gonna come and rescue me
誰も私を助けに来てくれないから

I'm drowning in my sleep
眠りの中で溺れている

The scars have got too deep
傷は深くなりすぎた

And no amount of love could set you free
どんな愛でも君を自由にはできない

The fight's inside, I'll take myself to hell and back
戦いは内側で起きてる、地獄に堕ちて戻ってくるだろう

No one's gonna come and rescue me
誰も私を助けに来てくれない

I'm drowning in my sleep
眠りの中で溺れている

The scars have got too deep
傷は深くなりすぎた

And no amount of love could set you free
どんな愛でも君を自由にはできない

The fight's inside, I'll take myself to hell and back
戦いは内側で起きてる、地獄に堕ちて戻ってくるだろう

Tonight we go to war
今宵、私達は戦争するんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?