[和訳] [依存] The Plot In You - All That I Can Give

It’s hard to think that I’d be so afraid
自分がこんなに恐れていたとは思わなかった

To show a piece of me I can’t erase
消えない自分の一部を見せる事を

Follow my existence through a sound
音を通して私の存在を追って

Try to blind yourself to what you found
君が見つけたものから目を逸らそうとしてみてよ

Be still keep my words by your side
静かに私の言葉を傍に置いて

Be still I won’t fold in your sight
秘かに君の前で折れたりはしないよ

Stay for me, wait for me
私の為に待って、私の為に残って

Bleed and break for me
私の為に苦しんで壊れて

I’ll give the world somehow
何とかして世界をあげるから

(I won’t let you down)
君を失望させない

Sacrifice your soul so I can speak
君の魂を犠牲にするから私は話す事ができるんだ

Body, mind, and soul can rest in me
体も心も魂も私の中で休めるよ

Take my worst intensions
私の最悪の意図を受け入れて

Take my pain
私の痛みを受け止めて

And all of my illusions I can’t shake
振り払えない私の幻想の全ても

Be still keep my words by your side
静かに私の言葉を傍に置いて

Be still I won’t fold in your sight
秘かに君の前で折れたりはしないよ

Stay for me, wait for me
私の為に待って、私の為に残って

Bleed and break for me
私の為に苦しんで壊れて

I’ll give the world somehow
何とかして世界をあげるから

(I won’t let you down)
君を失望させない

It’s all that I have ever known
それは私が今まで知っていた全て

All that I can give
私が与えられる全て

Every single part of me
私の全ての部分が

Left to be undone
解き放たれる事を待っている

I don’t know that I can give enough
十分に与えられるか分からないけど

But I feel like I’m falling deeper
でも、もっと深く落ちていくような気がする

These faults deceive us
これらの欠点が私達を欺く

Feel like I’m falling deeper again
また深く落ちていく様な気がする

Stay for me, wait for me
私の為に待って、私の為に残って

Bleed and break for me
私の為に苦しんで壊れて

I’ll give the world somehow
何とかして世界をあげるから

(I won’t let you down)
君を失望させない

It’s all that I have ever known
それは私が今まで知っていた全て

All that I can give
私が与えられる全て

Stay for me, wait for me
私の為に待って、私の為に残って

Bleed and break for me
私の為に苦しんで壊れて

I’ll give the world somehow
何とかして世界をあげるから

(I won’t let you down)
君を失望させない

It’s all that I have ever known
それは私が今まで知っていた全て

All that I can give
私が与えられる全て

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?