[和訳] [悲痛] Knosis | 厄災(Yakusai)

This was war
これは戦争なんだ

Not a battle for your pride
誇りの為の戦いでは無い

I don’t care about the money
金なんてどうでもいい

That has kept you alive
それがお前を生かし続けてきたんだ

Gotta be killed to be born again
産まれ変わる為に殺さなければならない

So I’m here to give thanks to my life of pain
だから、私は苦痛に塗れた人生に感謝する為に此処に居る

With life we hate
生を憎しみ、

in death we trust
死を信じる

The only thing we know
私達が知っている唯一の事は

Is that we don’t know nothing
私達は何も知らないという事

Selfishness
利己主義

Deceptiveness
欺瞞

The only thing we know
私達が知っている唯一の事は

Is that we don’t know nothing
私達は何も知らないという事

Enlightening intrusive thoughts sneak out the
啓蒙的な押しつけがましい思考が忍び寄る

Back of my head
私の頭の後ろから

Controlling me controlling me
私を制御して、支配してくれ

I'm broken in silence
私は沈黙の中で壊れているんだ

Controlling me controlling me
私を制御して、支配してくれ

I’m alive, I’m alive look at my zombie eyes
私は生きてる、生きてるんだ、俺の屍の目を見ろ

I’m alive, and now they want to crucify
私は生きてる、そして今、奴らは俺を磔にしたがってる

Dead or undead
死者なのか死にきれない何かなのか

We are bound by the flesh
私達は肉体に縛られている

Sadness of madness
狂気の悲しみ

Confused in my head
頭の中が混乱してる

Enlightening intrusive thoughts sneak out the
啓蒙的な押しつけがましい思考が忍び寄る

Back of my head
私の頭の後ろから

Controlling me controlling me
私を制御して、支配してくれ

I'm broken in silence
私は沈黙の中で壊れているんだ

Controlling me controlling me
私を制御して、支配してくれ

I'm broken in silence
私は沈黙の中で壊れているんだ

Controlling me controlling me
私を制御して、支配してくれ

I'm broken in silence
私は沈黙の中で壊れているんだ

Controlling me controlling me
私を制御して、支配してくれ

Destroy the only love I’ll ever know
私が知る唯一の愛を破壊する

Invade the only comfort I have lived for
私が生きてきた唯一の安らぎに侵入する

Destroy the only love I’ll ever know
私が知る唯一の愛を破壊する

Invade the only comfort I have lived for
私が生きてきた唯一の安らぎに侵入する

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?