[和訳] [暗鬱] LORNA SHORE - Death Portrait

Playing with the thought is exciting, enticing
考えに耽るのは刺激的で、魅力的だ

These familiar voices become mesmerizing
これらの馴染み深い声が魅惑的になる

Slicing and prying, manipulative conniving
切り裂き、探り、操作的な詐欺

Taken control of, bound to sacrificing
支配され、犠牲に縛られる

My own two hands, the destroyer of man
我が両手は、人を滅ぼす者だ

I have become one with the damned
私は呪われた者と一体となった

Playing with the thought is exciting, enticing
考えに耽るのは刺激的で、魅力的だ

These familiar voices become mesmerizing
これらの馴染み深い声が魅惑的になる

Slicing and prying, manipulative conniving
切り裂き、探り、操作的な詐欺

Taken control of, bound to sacrificing
支配され、犠牲に縛られる

Unwanted intrusive thoughts beg for my decease
望まぬ侵入思考が私の死を乞う

Tempting and captivating, with a horrific mental masterpiece
誘惑し、虜にする、恐ろしい精神の傑作で

Murderous cinemas consume and flood consciousness
殺人的な映像が意識を蝕み、氾濫させる

Overwhelmed by the urges and blind to consequence
衝動に押しつぶされ、結果を見失う

Paint my death
私の死を描け

I'm sick of these visions of taking my final breath
私が息を引き取る幻影にはうんざりだ

My own two hands, the destroyer of man
我が両手は、人を滅ぼす者だ

I have become one with the damned
私は呪われた者と一体となった

Mental masterpiece, unwanted and deadly
精神的な傑作、望まれず死に至る

I have become one with the damned
私は呪われた者と一体となった

Contorted casualty, a mangled masterpiece
歪んだ犠牲者、捻じれた傑作

Deformed decapitation, body mutilation
奇形した斬首、身体の切断

Contorted casualty, a mangled masterpiece
歪んだ犠牲者、捻じれた傑作

Deformed decapitation, body mutilation
奇形した斬首、身体の切断

My hands have forsaken me
私の手は私を見捨てた

My dark head starts to drip on my hands
私の黒き頭は手の上に滴り落ち始める

My own two hands, the destroyer of man
我が両手は、人を滅ぼす者だ

I have become one with the damned
私は呪われた者と一体となった

Mental masterpiece, unwanted and deadly
精神的な傑作、望まれず死に至る

I have become one with the damned
私は呪われた者と一体となった

Visions of apathy, a mangled masterpiece
無気力な幻影、捻じれた傑作

My hands have forsaken, intrusive thoughts awaken
私の手は見放され、侵入思考が目覚める

Tempting and captivating, with a horrific mental masterpiece
誘惑し、虜にする、恐ろしい精神の傑作で

Murderous cinemas consume and flood consciousness
殺人的な映像が意識を蝕み、氾濫させる

Overwhelmed by the urges and blind to consequence
衝動に押しつぶされ、結果を見失う

Paint my death
私の死を描け

Murderous cinemas flood consciousness
殺人的な映像が意識を氾濫させる

Paint my death
私の死を描け

My clouded head starts to drip its fucking dark matter on my forsaken hands
私の曇った頭は見捨てられた両手に暗黒物質を垂れ流し始める

Forsaken hands
見捨てられた両手

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?