見出し画像

面接日

またお会いできて嬉しいです!

今日は、私が本日したことについてお話します。


今日は授業がなかったので、サマーインターンの面接の準備をして、いざ本番に挑みました。

でも、多分その会社からは断られたみたいです。

面接についてはたくさんの後悔があります。

でも、頑張ります。


今日はめっちゃ疲れました。。。


ところで、今日からちょうど1週間後、私は故郷に帰ります。

シアトルが恋しくなります。


今日はここまで。

今日も見に来てくれてありがとうございました!


おまけ

↑面接の前に食べたメキシカンフード。緊張で何の味もしなかった。


Hi, I am glad to see you again!

Today, I am gonna talk about what I did today.


Today, I had no class so I had been preparing for job interview.


I think I got declined by the company.

I have lots of regrets about the interview.

But I am keep going.


I am so tired right now.


By the way, I will go back to my hometown just one week later from today.

I will definitely miss Seattle.


That is all for today.

Thank you for coming here!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?