見出し画像

楽しい週末 ⑥

またお会いできて嬉しいです!


今日はルームメイトとハンバーガーを食べに外出しました。

その後、そのうちの一人とバーへ行きました。

実は昨日面接で、シアトルで超有名な某会社の日本支社から断られたばかりでした。

その話をした後、僕はこう言いました。

「現実逃避のために酒を飲みたい!!」

そしたら友達がこう言ってくれました。

__某会社名_なんてクソくらえ!!」

いい友達を持ったと思いました。

何回もきたこのバーに来るのもこれで最後かな。


寮に帰る途中、偶然にもルームメイトの一人のサムと偶然出会いました。


そして、その後他のルームメイトと一緒にトランプゲームをしました。


楽しかったし、癒されました。


今日は以上です。

ここまで来てくれてありがとう!


おまけ

今日UWでなんかのTVショーの撮影がされてた。サムとガナーと三人で30分くらい観察した。


Hi, I am glad to see you again!


Today, I hanged out with my roommates to get burgers.


After that, I went to a bar with one of the friends.

I got declined by a company which is super famous in Seattle yesterday.

After telling that to him, I said like,

I want tons of alcohol to escape from the reality.

Then he said like,

Man, fuck _the name of the company__ !!

I thought I had a good friend.


While heading back to our dorm, I met with one of the roommate called Sam by chance.


Then, we played cards game with other roommates.


That was a good time and gave me a heal.


That is all for today.

Thank you for coming here!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?