見出し画像

「悪魔の家」:元超能力者が明かすオカルトの恐るべき実態

'A House of Demons': Ex-Psychic Reveals Scary Reality of Occult, How Jesus Broke Through the Darkness
「悪魔の家」:元超能力者が明かすオカルトの恐るべき実態、イエスはいかにしてその闇を突き破ったか
 
01-22-2023
Billy Hallowell
 
An ex-psychic recently discussed the “huge consequences” and terror she faced while engaging in the occult for decades.
 最近、ある元超能力者が、数十年にわたりオカルトに没頭する中で彼女が直面した「大きな結果」と「恐怖」について話してくれました。

“There was a lot of fear, anxiety,” Jenn Nizza said on the premiere episode of her new podcast “Ex-Psychic Saved.” “I was raising my daughter this way … in a house of demons.”
 Jenn Nizzaさんは、「恐怖、不安がたくさんありました。私はこの方法で娘を育てていました、、、..悪魔の家で。」と彼女の新しいポッドキャスト「Ex-Psychic Save(救われた元超能力者)」の初回エピソードで述べています。

Nizza said she was embroiled in the “darkness of the demonic,” with her foray into that realm beginning when she was a young preteen.
 Nizzaさんは、9歳から12歳の頃から「悪魔の闇」に取りつかれ、その領域に踏み込んでいったと言います。

“When I was 12, I started having these premonitions, and so there were these visions and dreams that came true, and they weren’t very profound, but very odd,” she said. “I was a kid. I had no idea what to make of it.”
 彼女は、「12歳のとき、私はこれらの予感を持ち始めたので、これらのビジョンや夢が現実のものとなりました。それらはそれほど重大なものではありませんでしたが、非常に奇妙でした。私は子供だったので、私はどう対処すればいいのかわかりませんでした。」と話しています。

But when Nizza turned 13, she took a step further, walking through a “demonic door” and having her first tarot card reading. When she and her sister received that reading, she was immediately enthralled by what she experienced.
 しかし、Nizzaさんは13歳になったとき、さらに一歩進んで「悪魔の扉」をくぐり、初めてタロットカードのリーディングを受けたのです。妹と一緒にリーディングを受けたとき、彼女はすぐにその体験に心を奪われました。

Listen to Nizza’s incredible journey out of the occult to Jesus:
 Nizzaさんのオカルトからイエスへの驚くべき旅を聞いてください。

“After I had that reading and I was so intrigued by it, I wanted more,” she said. “So, I started seeking out psychic readers. My sister and I ended up getting our own decks of tarot cards.”
 「私はリーディングを受け、それに興味をそそられた後、私はより多くを望んでいたので、私はサイキックリーダーを探し始めました。そして、私と妹はタロットカードの独自のデッキを得ることになったのです。」と彼女は述べています。

Soon, Nizza said she started experiencing other phenomena, including randomly knowing information about people without them telling her anything.
 やがて、Nizzaさんは、何も言われなくてもランダムに人の情報がわかるようになるなど、別の現象も経験するようになったと話しています。

“I just went down the rabbit hole of [being a] clairvoyant,” she said. “Tarot card readers, psychic advisors, numerology, astrology. And I would keep going and getting these charts done.”
 「私はただ、透視能力者のウサギの穴に落ちてしまったのです(ウサギの穴に落ちる:これまでとは異なる状況・状態になること)。タロットカードリーダー、サイキックアドバイザー、数秘術、占星術。そして、私はこれらのチャートを取得し続けました。」と彼女は述べています。

The occult became Nizza’s life, as she sought it out for any and all answers in life. She also went into business doing readings for others, spending decades engaged in these practices.
 オカルトはNizzaさんの人生となり、人生におけるあらゆる答えを探し求めるようになったのです。また、リーディングの仕事にも携わり、数十年の歳月を費やしました。

Despite Nizza believing she was helping others and engaging with helpful spirits, the situation took some terrifying turns. 
 Nizzaさんは、自分が人を助け、役に立つ霊と関わっていると信じていましたが、状況は恐ろしい方向へ向かっていったのです。

“I saw a lot of scary things,” she said. “I saw demonic animals, I saw shadow figures, I saw demons that would just be standing there.” 
 「恐ろしいものをたくさん見ました。悪魔のような動物を見たり、影絵を見たり、ただ立っているだけの悪魔を見たりしました。」と彼女は話します。

Nizza said she was sometimes “really afraid” of what she experienced. Still, she progressed, eventually running her own divination group and training others to engage in the occult as well. Eventually, her life started crumbling, and God’s light shone through the cracks
 Nizzaさんは、自分が体験したことが「本当に恐い」と思ったことがあると言います。それでも彼女はさらに深みにはまり、やがて自ら占いグループを運営し、他の人にもオカルトに関わるよう指導するようになりました。やがて、彼女の人生は崩れ始め、その隙間から神の光が射し込んだのです。

“When you are dealing with demons, at some point or the other, there’s gonna be massive destruction,” she said. “I was demonically oppressed to the nines. I was afraid to take a shower, I was afraid to be alone, I felt presences with me all of the time.”
 「悪魔を相手にしていると、ある時点から大規模な破壊が起こります。私は極限まで悪魔に抑圧されていました。シャワーを浴びるのも怖いし、一人になるのも怖いし、常に気配を感じていた。」と彼女は語っています。

Eventually, Nizza visited a church and came to embrace Jesus — and that relationship plucked her out of the occult and changed everything.
 やがてNizzaさんは教会を訪れ、イエスを受け入れるようになりました。その関係が、彼女をオカルトから救い出し、すべてを変えてくれたのです。

It’s been nine years since Nizza found Christ, and she said her life and heart have dramatically changed.
 Nizzaさんがキリストに出会ってから9年、彼女の人生と心は劇的に変化したと言います。

“Jesus … showed up. He is real. He is the son of God,” Nizza said. “He saved my life physically and eternally, and I was filled with the Holy Spirit, filled with joy.”
 「イエスは......現れたのです。彼は実在します。彼は神の子です。彼は私の人生を肉体的にも永遠に救ってくれました。私は聖霊に満たされ、喜びに満ち溢れるようになりました。」とNizzaさんは言います。

Now, she’s sharing her testimony and taking people inside the demonic realm and the occult to help debunk myths and encourage people to discover the truth.
 現在、彼女は、神話の正体を暴露定し、悪魔の領域やオカルトの世界に入り込んでいる人々を真実に導くために、自らの証を語っています。

“I make it my business to expose the new age on TikTok, on Instagram, on YouTube,” she said. 
 「私はTikTok、Instagram、YouTubeでニューエイジを暴露することが私の仕事です。」と彼女は述べています。

Listen to Nizza’s incredible story here.
 Nizzaさんの素晴らしいストーリーはこちらでお聴きいただけます。

Did you know?
 ご存じでしたか?

God is everywhere—even in the news. That’s why we view every news story through the lens of faith. We are committed to delivering quality independent Christian journalism you can trust. But it takes a lot of hard work, time, and money to do what we do. Help us continue to be a voice for truth in the media by supporting CBN News for as little as $1.
 神はあらゆるところにおられ、ニュースの中にもおられます。だからこそ、私たちはすべてのニュースを信仰の目を通して見ています。私たちは、信頼できる質の高い独立したクリスチャン・ジャーナリズムをお届けすることをお約束します。しかし、私たちの活動を行うためには、多くの努力、時間、そして資金が必要です。私たちがメディアにおける真実の声であり続けるために、1ドルからでもCBNニュースをサポートしてください。

CBN News
https://www1.cbn.com/cbnnews/2023/january/a-house-of-demons-ex-psychic-reveals-scary-reality-of-occult-how-jesus-broke-through-the-darkness
 
コメント:
 動画では、ヨガの危険性について語られています。アメリカでは、多くの教会がヨガを行っているようですが、クリスチャンは絶対にヨガをやってはいけません。危険です。
 

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?