見出し画像

【Hakone blog】箱根駅近のおすすめ絶品グルメ&パワースポット千条の滝に行ってきました🧸🌳

こんにちは、flowerkirakiraです✨

いつもスキありがとうございます♥️

先日、箱根に行ってきました🧸🌳

平日に行ってきたのですがかなり賑わっていました✨

千条の滝に行ってみたくて箱根湯本駅からバスで25分程乗り行ってきました🚎

最近ではパワースポットとしても注目を集めているそうでマイナスイオンのパワーをたくさんチャージしてきました🌱

ですが千条の滝への行き方が分かりずらく30分近く迷ったので笑
近々またアクセス動画もアップ予定です✨

箱根湯本駅にもどり蕎麦屋のはつ花さんへ🍱

いつも行列ができているので気になっていました✨
自然薯入りのお蕎麦でとってもおいしかったです🤤


また駅近10分以内の絶品グルメ、モンブランソフトなどもアップしていますのでYouTubeもご覧いただけたら幸いです♡


↑よかったら軽井沢ブログもご覧頂けたら嬉しいです♡

最後までご覧いただきありがとうございました💕

I went to Hakone 🌳

I went on a weekday and it was quite busy ✨

I wanted to go to Chisuji Falls, so I took a 25 minute bus ride from Hakone Yumoto Station.

Recently, it has been attracting attention as a power spot, so I charged it with a lot of negative ion power 🌱

However, I had a hard time figuring out how to get to Chisuji Falls and got lost for about 30 minutes lol.
Access videos will be uploaded soon✨

I returned to Hakone Yumoto Station and went to the soba restaurant Hatsuhana 🍱
I was worried because there was always a line ✨
The soba noodles with wild yam were very delicious🤤

We are also uploading delicious gourmet food within 10 minutes from the station, such as Mont Blanc soft serve, so please take a look at YouTube as well

thank you♡


#箱根 #箱根グルメ #食べ歩き #食べ歩き好きな人と繋がりたい #食べ歩きグルメ #三代目 #三代目jsoulbrothersfromexiletribe  #三代目jsbのお仕事に携わりたい #dream  #夢  #モンブラン  #モンブラン好き  #はつ花  #coffeetime  #coffee  #カフェ  #箱根湯本  #flowerkirakira  #滝  #fall

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?