見出し画像

April 6, 2024: Love on My Palm (手のひらの恋)

Love on my palm. I have thought and imagined about it, but I still do not know what it is for me. It was a small heart on my right palm that came to mind first. I tried to write something with it but failed. Nothing came to mind from it. So, I stared at my palms for a while and found the lines on them. Then, palm reading came to mind, and I checked it on websites.
But I gave it up soon. My palm lines are too complicated to find. First of all, I checked the love line, but it was not on my left palm. According to the website, the line usually goes horizontally in the centre of the left palm. But it was not on my left palm. I also checked the heart line on my right palm. I could find it, but it is branched at the end. So, I did not see what it meant. My lines seem to tell me that they are so complicated that they are hard to read my fortune.
But I was delighted to see no love line in my palm. It means I will not have fallen in love for a while. That is good news because I have not meant to fall in love with someone other than my wife. I hope that the love line never comes out in the future. I can do nothing with it even if it comes out now. I no longer need a new love.
As a conclusion, it is natural that I have nothing to write about the ‘love on my palm’, because no love is on my palm.

 手のひらの恋。これについて考えたり、想像したりしましたが、これがボクにとって何ものかがiいまだにわかりません。最初に思い浮かんだのは、右の手のひらにある小さなハートでした。それで何かを書こうとしたのですが、できませんでした。何も浮かばなかったのです。それで、しばらく手のひらを見つめていると、線に気づきました。そして、手相占いが頭に浮かび、ウェブサイトで調べてみました。
 でも、すぐにやめてしまいました。ボクの手相は複雑すぎて、見つけるのが大変なのです。まず、恋愛線を調べてみましたが、左の手のひらにはありませんでした。サイトによると、通常、恋愛線は左の手のひらの中央を水平に走る線らしいです。でも、ボクの左の手のひらにはありませんでした。右の手のひらで感情線もチェックしました。線はありましたが、先が枝分かれしていて、意味がわかりませんでした。手相は複雑で、ボクの運勢を読むのが難しいと教えてくれているようです。
 でも、手相に恋愛線がなかったのは嬉しかったです。しばらくは恋をしないということです。ボクは妻以外の人と恋をするつもりはありませんでした。今後、恋愛線が出てこないことを願います。今さら出てきてもどうしようもありません。もう新しい恋はいりません。
 結局、ボクに「手のひらの恋」について何も書けないのは当然のことなのです。ボクの手のひらには恋がないのですから。


この記事が参加している募集

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?