見出し画像

April 25, 2023: Happening in Toilet (トイレでのハプニング)

After my colleague and I drank and ate a lot at a Saizeriya restaurant, we went to a Starbucks coffee shop in a building with many fashion stores. While we were talking in the shop, I felt the urge to go to the toilet. So, I went to a toilet on the third floor of the building. And I went into a gentlemen's toilet with a blue sign. Then, to my surprise, there was a lady who was leaving the room. At that moment, I lost the urge to urinate and was very confused about it. I was afraid that I had entered a ladies' toilet by mistake. So, I tried to go back to the entrance to see if I had entered the right one. The moment I turned to go back, there was a gentleman, and we met eyes. I found that he had the same confusion, and we reassured each other that we were in the right room. I also looked around the toilet and found urinals. So I was relieved to be able to do my business. The lady I saw was obviously a woman and not a cross dresser. I was surprised that even a woman could enter the wrong room.

 会社の同僚とサイゼリヤで飲み食いした後、ファッションビルに入っているスタバに移って、話していました。その途中で、トイレに行きたくなったのでビルの3階にあるトイレにいきました。そして青いマークの男性用トイレに入りました。その時、驚いたことに、そこに女性がいて、出ていこうとしていたのです。この瞬間に、もれそうだった尿意が一瞬でとまりました。ボクは、慌ててふためきました。間違ったトイレに入ったのかと思ったのです。入り口に戻って確認した方がよいと思い、Uターンしようとしたら、後ろに男性がいました。この方と目が会い、二人でボクたちはまちがっていないことを確認しあいました。そして、周りを見て、男性用の便器があったので、安心して尿をたしました。ボクがみた女性は、女装されているかたでなく、あきらかに女性でした。女性でもこんな間違いをするのかと驚きでした。

この記事が参加している募集

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?