見出し画像

Waiting for the Real Thing/madcaddies(和訳)


Let's get to the heart of the matter now
さあ 今から問題の核心に迫ろう

Of what's goin' on
一体何が起こってるのさ

One minute you tell me you love me
毎分君は僕に好きっていうよな

The next I wake up and you're gone
でも次寝て起きたら君はいない

I'm getting your signals all crossed up
僕は君の合図全てが意味不明なのさ

And I can't tune in
おまけに同調もできない

I thought that, babe, you were my lover
僕はね、ベイビー 君のことを恋人だと思った

But now you're not even my friend
でも今は友達でもない

You kept me waiting for the real thing
僕は君に本気だったのにどーしてくれんだ!

So I'm leaving you alone
だからもう俺は1人でいいのさ

You're not even worth the paper
君にとってはなんの価値もない

That these words werе written on
これだけ言葉を並べたとしてもだ

You kept me waiting for thе real thing all along
君はずっと僕のことを1人にしたよな

Let's get to the root of the matter now
さて、本題に入ろう

Is this how you feel?
これが君の気持ちかい?

You had me believing the whole time
君は僕に信じさせたんだ

That our love was true and for real
僕達が本当に愛し合っていたとね

It's all coming out in the wash now
今全てが洗い流される

That you played a fool
君がやらかしたことを

And now that the whole town is talking
もう町全体が噂してるぜ

There's ain't nothin' left I can do
僕にはどーすることもできない

You kept me waiting for the real thing
これだけ君に本気だったのに

So I'm leaving you alone
だから僕は1人でいいんだ

You're not even worth the paper
君にとってはなんの価値もない

That these words were written on
これだけの言葉を並べたとしてもだ

I don't want you back, I just want you gone
戻ってこなくていいよ、どっかに行って欲しいのさ

Thought you had me girl but you were wrong
君は僕が他に女を作ってるって思ってたんだろうけど間違いだよ

I was waiting for the real thing all alone
僕はずっと待っていたのに


And I'm waiting
僕はずっと待ってる

And I'm waiting for the real thing
ずっと本物を待ってるんだ

I've been waiting for the real thing all along
僕はずっと本物を待ってるんだ

But now I'm here chasin' myself back to find out what went wrong
でも僕は今、何がいけなかったのか見つける為にここに戻ってきたんだ

You kept me waiting for the real thing
君は僕を1人にしたよな

So I'm leaving you alone
だから僕も君のことを放っておくよ

You're not even worth the paper
君にとってはなんの価値もない

That these words were written on
これだけ言葉を並べたとしてもだ

You kept me waiting for the real thing
君は僕を1人にしたよな

So I'm leaving you alone
だから僕も君を放っておくよ

I don't want you back, I just want you gone
もう戻ってこなくてもいいよ、ちょっどどっかに行って欲しいって思ってたんだ

Thought you had me girl but you were wrong
君は僕がよそに女がいると思ったんだろうけど違うよ

I don't need the show, you can hit the road
僕にショーは必要ないのさ、君だったらまた次にいけるさ

This has got to stop, grab your shit and go
僕は君との付き合いをやめなければいけないのさ

I've been waiting for the real thing all along
僕は本当にずーっと待ってたんだよ

※ワイなりに和訳したんで言い回し間違えてるところあるかもなんでコメントもらえると嬉しいです😂


https://note.com/4lamat_h/n/n2e4ffe79fa3a


アーティスト:Mad caddies
ソング:Waiting for the Real Thing


この記事が参加している募集

#スキしてみて

526,955件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?