見出し画像

Just Don't Want to Be Lonely/Freddie McGregor(和訳)

I don't mind when you say that you're goin' away
僕は君が帰ると言っても気にしないよ


I just don't want to be lonely
1人になりたくないだけなんだ


And I don't care of you share only moments a day
1日のうちでほんの少しでも一緒にいられるかどうかもどうでもいい

I just don't want to be lonely
ただ1人になりたくないだけさ
(Just don't want to be lonely)

I'd rather be loved, needed
むしろ僕は愛されたいし、必要とされたい

Depended on to give the love I can't give
愛が僕に与えられるかどうかで、僕からは与えられない

When you're gone, when you're gone
君がいってしまっても、君がいってしまっても

I just don't want to be lonely
僕はただ1人になりたくないだけさ
(Just don't want to be lonely)


I don't mind when the tide sets the sun to the moon
昼から夜になっても僕は気にしない

I just don't want to be lonely
ただ1人になりたくないだけさ

Let the stairs find you there at the end of the room
階段を辿り部屋の隅にいる君を見つける

I just don't want to be lonely
ただ1人になりたくないだけさ
(Just don't want to be lonely)


I'd rather be loved, needed
むしろ僕は愛されたいし、必要とされたい

Depended on to give the love I cant give
愛が僕に与えられるかどうかで、僕からは与えられない

When you're gone, when you're gone
君がいってしまっても、君がいってしまっても

I just don't want to be lonely
僕はただ1人になりたくないだけさ

アーティスト:Freddie McGregor

アルバム:Anthology

レゲエの箱(クラブ)のアーリータイムでよくかかってる曲ですね〜もはや鉄板の名曲です。
マーシャverもなかなかいけてます。

今日の夜はファンデーションレゲエでキマリ!👾🔥

Freddie McGregor

Marcia Griffiths




この記事が参加している募集

スキしてみて

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?