見出し画像

好きな言葉~My favorite words~

(日本語下にあります。)

Good evening, guys! This is ira.

Today is the 7th day since I wrote this note.

I don't last in doing almost anything, but I keep writing this note for 7 days!

I'm AWESOME girl♡


Today, on the memorable 7th day, I would like to introduce my favorite words!

A celebrity said this word on twitter, so someone might know this.


"Headwind means the evidence that I'm moving forward in my life with tremendous speed."


Since I knew this word, I can work hard if I'm in difficult situation.

I can think that I'm just on my way to success.


The celebrity is cool to come up with this word.


Thank you reading this far.

See ya, tmrw!


***

こんばんわ。 iraです。

今日でnote初めて7日目になりました。

三日坊主にもならない私が7日間も続けるなんて

素晴らしいです。笑


記念すべき7日目の今日は

私の好きな言葉をご紹介!

ある有名人さんがツイートしていた言葉なので

知っている方も多いかも!


”逆風を受けるのは人生を猛スピードで前進している証拠”


この言葉知っちゃったら、もうどんなに苦しくても、

え、今私めっちゃ成功する途中にいるじゃん!

て思えて頑張れてます。


この言葉思いついたのすごいな~。


ここまで読んでくれてありがとうございます。

また明日☺