見出し画像

叔父の誕生日に料理しました!:Coocked for my ancle's birthday!

先日叔父の誕生日だったので、晩御飯を作ってあげました!
と言っても、叔父は歯の治療中だったため、お粥を代わりに食べていました、、
祖母には食べてもらえ、「硬い」と言われてしまい、、
高齢者に食事を作るときはもっと気を付けないと、と実感しました、、、

The passed day, I cooked for my ancle because it was his birthday!
However, my ancle just took an injection and he ate rice porridge..
I gave the meal I cooked but she could not eat because of the hardness..
I need to think about more strongly about some presents for elderly people..

FANBOX: イラスト全体はこちら!The whole illust is here!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?