見出し画像

240622 考えるな。ヤれ。

バンド
果たして楽しく
僕はヤれるんだろうか

暫く離れてると
ふと考えちゃいます

始まってシまえば
ヤるしか無いんですが

いつも資質と資格の
話を考えちゃうんです

コレは何も
バンドだけに限らないんですよね

生活だったり
オフの余暇だったり

余計な事を考えちゃうのは
やはり暇に過ぎるんでしょうかね

何か始めましょうかね(^_-)

…( ・_・)
マネに叱られそう(*´艸`)
 
とか云いながら
手ぶらでヤっちゃう

準備が本当にヘタで
関係ない事に取りかかっちゃう
…んですよねぇ

どうしたもんかなぁ…

それでも終わる時は
スッと終わるので
そこまでは満喫できたら
等とも想っちゃうんですよね

…( ・_・)
あんまり考えてないんだな
実は僕
思考や思慮
配慮が足りて無い
と感じます


240622 Don't think. Do it.

Band
Will I really have fun
I don't know if I can do it.

When I'm away for a while
I suddenly think

Once it's started
I have no choice but to do it.

I always think about qualities and qualifications.

It's not just about the band.

It's about life.
Or leisure time off.

I think about unnecessary things.
I guess I have too much free time.

Let's start something.

...( ・_・)
I'm going to be scolded by the manager.
 
I'm going to do it empty-handed while saying "I'm not good at preparation.

I'm really bad at preparation, so I start on something that has nothing to do with the event.

I don't know what to do...

Still, when it's over, it's over.
I wish I could enjoy myself to the fullest until then...

...(. _ .)
You don't think about it much, do you?
Actually, I don't think, think, or care enough.
I feel that

by DeepL

ここから先は

652字
この記事のみ ¥ 200
期間限定 PayPay支払いすると抽選でお得に!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?