1分音読:一寸法師:TOEIC730点レベル

https://youtube.com/shorts/YD-Oe0jMAbI?feature=share

英語/日本語

Once upon a time in Japan, there was a tiny boy named Issun-boshi.
昔々、日本に一寸法師という名前の小さな男の子がいました。
Despite his small size, he set out on a big adventure.
小さい体にもかかわらず、大きな冒険に出かけました。
Armed with a needle as a sword, he bravely overcame challenges.
彼は剣として針を使い、勇敢に試練たちを乗り越えました。
He helped others with his wit and courage.
彼はその聡明さと勇気で人々を助けました。
He eventually grew to normal size and found happiness.
彼はついに普通の大きさに成長し、幸せになりました。

この記事が参加している募集

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?