2022/07/28

Col 3:10 and have put on the new man who is renewed in knowledge according to the image of Him who created him,

Yesterday I had a prayer time with my mentor. After talking about many things, she advised me to pray for God to show me the path I should take, whether it be devotion or working in society as before. As we prayed, I felt my anxiety disappeared and I was filled with a warm feeling. When I read this verse, I realized Jesus had already changed me into something new. I'll continue to pray for God so that I can realize my old self and surrender it to Him.

昨日、私の師匠と祈りの時間を持ちました。色々な話をした後、「献身するのか、今まで通り社会で働くのか、自分の進むべき道を神様が示してくれるように祈りなさい」とアドバイスされました。祈っているうちに、不安がなくなり、温かい気持ちでいっぱいになりました。この御言葉を読んだ時、イエス様はすでに私を新しいものに変えてくださっているのだと思いました。古い自分に気づき、それを主に委ねることができるよう、これからも神様に祈り続けていきたいと思います。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?