見出し画像

自我介绍/品妍

我是一个女人名叫“品妍”的男人。

也许我们的家是巫师的家,所以我敢这样做。

也许他们甚至不想泄露自己的性别。

从这个意义上说,我们的家庭是一个有很多秘密的家庭。

就像日本著名的阴阳师一样,我没有接受过正式的灌顶,但我利用家族法术大师的血统,偷偷地告诉我的家人,让他们不知道外面的世界在做什么,我就是这样长大的。

我使用的技术有时在另一个领域,有时像阴阳师,有时像佛教。

它是完全原创的,如果你看看那里的材料和文献,你不会找到任何解释。

每天在打包这样的秘密时,我遇到了“柏宇”。

他说他会用语言描述我的世界。 他对我的世界产生了兴趣。

他也是一位语言魔术师,擅长将能量转化为文字和传达。 换句话说,他也是一个说咒语的人。

他继续了解他的诅咒。 我决定参加他的学习。

我想更多地了解我的诅咒,它充满了秘密。

如果你知道,我想你将能够更多地使用这种技术。 了解自己会带来成长。 所以我慷慨地向他展示了我的技术,让他分析。
然后我看到他是如何施展咒语的,听了他的解释,并分析了他。

这就是我想在这里写的。


Introduce yourself/Pnyen

I am a man with a woman named "Pinyen".

Maybe our home is the home of wizards, so I dare to do so.

Maybe they don't even want to reveal their gender.

In this sense, our family is one with many secrets.

Like the famous Onmyoji in Japan, I didn't receive a formal empowerment, but I used the lineage of my family magic master to secretly tell my family so that they didn't know what the outside world was doing, and that's how I grew up.

The techniques I use are sometimes in another field, sometimes like Onmyoji, sometimes like Buddhism.

It is completely original, and if you look at the material and literature there, you will not find any explanation.

Every day while packing such a secret, I met "Boyu".

He said he would describe my world in words. He became interested in my world.

He is also a linguistic magician who excels at translating energy into words and communication. In other words, he is also a mantra speaker.

He continues to learn about his curse. I decided to attend his studies.

I want to know more about my curse, which is full of secrets.

If you knew, I think you would be able to use this technique more. Knowing yourself leads to growth. So I generously showed him my technique and asked him to analyze it.
Then I saw how he cast spells, listened to his explanations, and analyzed him.

That's what I want to write about here.


自己紹介/品妍

私は「品妍」という女性の名前を持つ男性です。

おそらく我が家は呪詛師の家なので、あえてそうしました。

たぶん、彼らは性別さえも漏れないようにしたいのでしょう。

その意味で、我が家は秘密の多い家族です。

日本で有名な陰陽師のように、正式な伝授は受けていませんが、我が家の呪詛師の血統を使って、外の世界が何をしているのかわからないように密かに家族に伝え、それが私が育った方法です。

私が使う技法は、時には陰陽師のように、時には仏教のように、時には別の領域にあります。

それは完全にオリジナルであり、そこにある資料や文献を見ても、説明は見つかりません。

そんな秘密を毎日詰まらせながら、「柏宇」と出会った。

彼は私の世界を言葉で説明すると言った。 彼は私の世界に興味を持ちました。

彼は言葉を使う術師でもあり、エネルギーを言葉に変換して伝えるのが得意です。 言い換えれば、彼は呪詛師でもあります。

彼は自分の呪詛について学び続けています。 私はそんな彼の学びへの参加を決めました。

私は自分の呪詛についてもっと知りたいです、それは秘密でいっぱいです。

知っていれば、このテクニックをもっと使えるようになると思います。 自分を知ることが成長につながります。 だから私は寛大に彼に私のテクニックを見せて、彼にそれを分析させました。
それから私は彼の呪詛のやりかたを見て、彼の説明を聞き、そして彼を分析しました。

それが私がここで書きたいことです。

この記事が参加している募集

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?