見出し画像

29日目 The 29th Day - やらかした... I screwed up...

これは昨日のブログです。
This is yesterday's blog.

今日のブログを言ってもいいんですけど。
It is also fine to say it is today's blog though.

昨日やらかしちゃいました。
I screwed up yesterday.

疲れててブログを書くの忘れちゃいました。
I forgot to write blog because I was tired.

やっぱり毎日ブログを書くのが難しいですね。
It is difficult to write a blog every day.

中学生の時、毎日日記を書くと決めたことがあります。
When I was a secondary school student, I once decided to write a diary every day.

でも続かなかったです。
But I failed to keep writing a diary every day.

彼氏が警察学校に入校してる時に私も何かを頑張りたいと思って、生活の記録をしたいし、毎日ブログを書くことにしました。
I wanted to work hard on something when my boyfriend is the police school. I wanted to record my life, so I decided to write a blog every day.

結局昨日やらかして、連続投稿が止まりました...
In the end, I screwed up and failed to continue posting consecutively...

また今日から頑張ります。
I will start working hard again from today on.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?