見出し画像

My London Life ~Week 75~

先月の今頃は休暇でトロントに居ました。そして、また今休暇を取って良い時間を過ごしております。自分が思うに、ほとんどの人が僕が全然働いてないて思ってると思いますが、正直自分のロンドンライフは98%が仕事です。
今回の休みで初めてツーリストみたいな観光をロンドンでしたかなて思います!そんな事もあり、人気のスポットを数点訪れてきました!正直、まだまだ行けてない場所沢山あるなて思ったりして、時間を調整して色々行ってみようかなて思ってます!!

画像1

画像2


今回の休みで美味しいお寿司を食べることが出来たのですが、本当に美味しくて幸せでした。

画像3

画像4

画像5


ロンドンで、こういう味を食べられるなんて思って無かったので凄く満足しましたし、毎月1回は最低でも行こうて思ったりしてます!

画像6

画像7


さて、今からパリに行って来ます。

画像8

Last month I was in Toronto around this month as my holidays and now I get my holidays again so I’m spending a good time. I think almost people supposed I’m not working too much but to be honest, my London life is 98% working!!!!
By the way, This time I went sightseeing in London like a tourist for my first time. I visited some popular places!! Actually, I realised there are still many places where I didn’t visit so I’m gonna arrange my schedules and go somewhere!!
Anyway, I ate nice quality sushi in my holiday!! It’s really amazing taste. I didn’t think I could eat sushi like that. I was totally satisfied and I decided I go there at least once a month!!
Well, I’m gonna go to Paris from now.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?