見出し画像

My London Life ~Week 67~

今週の水曜日にロンドンに戻って来て、もうバリバリ働いております。ジュビリーという事もあり初日から激務でした…!! そして、きっと今日も明日も…。

画像1

画像2


5年振りに日本ダービーに行って来ました!自分の1番のお気に入りの競馬場は、久しぶりに行っても変わる事無くとても素晴らしかったです。設備も良く多くのレストランとショップ。そして、何よりとても綺麗!!最高です。

画像3

画像4


馬券勝負は…。負けちゃいました…。後1歩少し勝ちに届かなかったですね。ダノンベルーガよ…。3着だったら…。4着て…。

画像5


しかしながら、レースは本当に感動しましたね!レジェンドは、いつまで経ってもレジェンドでしたね。記録を創り続けます!この勝利で彼はダービーを6勝しました。素晴らしい記録です!!今年の10月もパリで彼のレースを観る事が出来る事を本当に楽しみにしています!!

I came back to London this Wednesday and I’ve already started working!! It was so busy from first day due to Jubilee…!! Actually, today and tomorrow also…
By the way, I went to derby in Japan for the first time in 5 years!! My most favourite horse racing course is amazing as always!! Good facilities and many restaurants and shops!! And really clean!!!!
I lost my battle… I couldn’t reach the win a little…!! But I was impressed!! The legend man is never finished. Keep making the records!! He won “Derby“ 6 times with this victory. It’s wonderful record!!!! I’m really looking forward to watching his racing in Paris this October too.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?