見出し画像

My London Life ~Week 85~

フランスからロンドンに戻って来て、まだホームレスだったのですが…。翌日に新たな家の契約が出来たので、今はホームレースじゃなくなりました!本当に安心しました。今月からホテルの宿泊費が上がっていたので、後少しでめちゃめちゃ高い費用を払わなければて所だったので… たとえ、ホテルの状態が普通かそんなに良く無くてもです…!!

画像1

画像2

画像3


さて、今年も凱旋門賞観戦の為にパリ ロンシャン競馬場へ行って来ました。昨年と比べると凄い人で、多くのお店もありました!更に日本人が沢山居て、何処へ行っても日本語が聞こえるそんな感じでした。

画像4

画像5


結果については既に書いたので、沢山は書かないのですが、今年も日本馬達には運が無かったですね。レースが始まる前に大雨になり、それが結果的に彼らをよりレースを困難にし、観客の僕らでさえ観るのが凄く大変でした。

画像7

画像8


だけども、勝馬にはそれが良かったのか、もちろん彼女にとっても困難な状況ですが、全然そんな風に見えなかったですね!本当に強かったと思います!!とても良いレースでした。ちなみに今年は運が良かったのか馬券も勝ちです!単勝 馬連 3連単と総取りでしたが、全然良い配当では無かったです…!もし可能ならまた来年ここに居れたらなと願うばかりです!!

画像6

After backing to London from France still I was homeless but I got new contract next day so I’m not homeless now. I was really relieved because the hotel fee was increased since this month. Almost I had to pay too expensive fee even though the condition is very normal or not really good…!!
I visited to Longchamp horse racing course for watching “Prix De Larc De Triomphe” this year too. I compare to last year there were many people and many shops and also many Japanese!! Everywhere I went, I heard Japanese. I already wrote down a result so I don’t write too much. Honestly, Japanese horses didn’t have any luck this year too… Before beginning the racing it rained heavy so as a result it made them harder and also made us hard watching the racing. However, the winning horse had a luck!! Of course, hard for her but seemed like not hard. She was really strong! It was nice racing!! Incidentally, my betting won this year fortunately but not too much! I wanna be visit there next year too if possible!!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?