見出し画像

Spectrum - How You Satisfy Me【歌詞和訳】

ハニー、君がほしい
ハニー、君が必要だ
ハニー、ほしいのは君の愛
さあ、俺を連れ出し自由にしてくれ
ああ、ハニー、俺を見て
どうやって俺を満足させるの?

ハニー、愛してるよ
ハニー、俺を離さないで
ハニー、君の愛が必要だよ
さあ、俺を救い出し自由にしてくれ
ああ、ハニー、俺を見て
君は俺を満足させる術を知ってる

ハニー、君がほしくてたまらない
ハニー、君しかいない
ハニー、君の愛がどうしても必要なんだ
さあ、俺を解き放って
オー、ハニー、俺を見て
どんな風に俺を喜ばせるつもり?
オー、ハニー、俺を見て
さあ、俺を自由にしてくれ
君はこんなにも俺を満たしてくれる

ハニー、本当に愛してる
ハニー、俺を一人にしないで
ハニー、必要なのは君の愛だけ
さあ、俺を導いて
オー、ハニー、俺を見て
どうしてこんなに俺のことが分かるの?
オー、ハニー、俺を見て
さあ、もっと俺を幸せにして
なんて満ち足りた気分
俺を自由にしてあげないとね
オー、ハニー、俺を見て
こんなにも幸せだよ
ハニー、分かるよね?
俺を自由にしてくれるのは君だけ
君といればすべてが満たされる

Honey, I want you
Honey, I need you
Honey, your love's what I need
Come on and take me and set me free
Oh honey, won't you see
How you satisfy me?

Honey, I love you
Honey, don't leave me
Honey, your love's what I need
Come on and take me and set me free
Oh honey, won't you see
How you satisfy me?

Honey, I want you
Honey, I need you
Honey, your love's what I need
Come on and take me and set me free
Oh honey, won't you see
How you satisfy me?
Oh honey, won't you see
Come on and take me and set me free
How you satisfy me

Honey, I love you
Honey, don't leave me
Honey, your love's what I need
Come on and take me and set me free
Oh honey, won't you see
How you satisfy me?
Oh honey, won't you see
Come on and take me and set me free
How you satisfy me, yeah
Gotta take me and set me free
Oh honey, won't you see
How you satisfy me? Oh
Well honey, won't you see
That only you can set me free
Oh, you satisfy me, yeah

Spectrum - How You Satisfy Me


この記事が参加している募集

私の作品紹介

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?