画像1

Love Actually - Craig Armstrong - Portugese Love Theme

Craig_Armstrong (クレイグ・アームストロング)
00:00 | 00:00
Below are the most touching lines of the scene where Jamie proposes to Aurelia in Portuguese in the film "Love Actually"
以下は、映画「ラブ・アクチュアリー」でジェイミーがポルトガル語でオーレリアにプロポーズするシーンの最も心を打つセリフです。

“I've come here with a view to asking you...to marriage me.
「私はあなたに私と結婚してくれるように頼むためにここに来ました。

I know I seem an insane person because I hardly knows you...
私はあなたをほとんど知らないので、私が頭がおかしい人間に見えることはわかっています。。。

but sometimes things are so transparency,
でも、物事は時にとても明白です。

...they don't need evidential proof.”
それを証明するための証拠など必要ではありません。」

The above is from the English subtitles of the film.
上記は映画の英語字幕から。

Craig Armstrong’s "Portuguese love theme" is played in this romantic scene.
このロマンチックなシーンで流れるのがクレイグ・アームストロングの「ポルトガルから愛のテーマ」です。

Every time I see this scene, I have tears in my eyes.
私はこのシーンを見るたびに涙がこぼれます。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?