見出し画像

僕のヒーローアカデミア



TK from Rin Toshi Sigure Comment

I kept thinking about what I could draw for my work, even though I have no personality, no talent, and am far from a hero. The theme of this song was born at the moment when a soap bubble suddenly flew in front of me, reflected an extremely vivid rainbow color, and disappeared, leaving a shape on the concrete. Is this battle that continues while being robbed, even gaining pain, for myself or for someone else? May the brilliance that shines into this tattered world be engraved with this song.    TK

TK from 凛として時雨 コメント

個性もない、才能もない、ヒーローとはあまりにも程遠い自分が作品の為に描けるものは何かをずっと考えました。ふと目の前を飛んで来たシャボン玉が、あまりに鮮やかな虹色を映してコンクリートに形を遺して消えた瞬間、この曲のテーマが生まれました。奪われながら、痛みすら手に入れながら続くこの戦いは自分の為か、誰かの為か。ボロボロの世界に射し込む輝きがこの楽曲と共に刻まれます様に。    TK

I watched this anime for the first time at my parents' house.

I was caught by surprise by TK's voice (lol)

TKの声で驚きました(笑)

Arrived!  good sound!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?