見出し画像

ブルームーン(Blue Moon)

3年から5年の周期で1ヶ月の間に満月が二回見られる、その満月の二回目がブルームーン

ブルームーンの伝説
もし見られたら
その人に幸運が訪れる♡

貴女にどんな幸運が訪れるのかな?
じゃぁ 世界中の人々がブルームーンを
見たらね。
世界の人々に幸せが訪れる事になるよね。
そうなったらいいよね。♡

次のブルームーンが見られるのは
いつの日かな?

その時は貴方と私で一緒に見てね♡
一緒に見られるのが本当の幸せなんかも♡♡

英語version

A full moon is seen twice in one month in a cycle of three to five years, and the second time of the full moon is Blue Moon.

The Legend of the Blue Moon
If you see it,
Good luck to that person♡

What good luck will come to you?
Well, people all over the world have a Blue Moon.
I'll see it.
Happiness will come to people all over the world.
I hope so. ♡

Can you see the next Blue Moon?
When will it be?

At that time, you and I should watch it together♡
Maybe it's true happiness to be seen together.♡♡

この記事が参加している募集

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?