見出し画像

私 (I'm not.)

わたしは何時も一人ぼっち
性格は普通で周りに溶け込まないで居る

一人の方が気が楽なんだ。
だって気を使わなくてもいいし

あの人がかっこいいとか
あの人が好きだとか
ここのお店がいいよとか
あいつキモいねとか
あのこ気どってるとか
あの子 可愛いく魅せてるとか
皆と同じにうなずくのも面倒
ちょっと違う事を言うと白い目で見られる
そんな友達と一緒に居るの窮屈じゃないの?
自分を押し殺していい子ぶってる振りして
そこまで一緒に居て楽しいのかな?

だから一人が好き♡
だから普通してて居るか居ないか
分からなくして透明人間見たいになって
皆の意識から私は居ない様にしてる

ただ友達を遠目で眺めてる
やっぱり一人ぼっちが好き♡

でもね
最近 私の存在に気付いてる
人が約1名いるの?
私を見るとニコって微笑んでさ
何が目的なん?
私は一人ぼっちの方がいいの
ウザイの
私を気に止めないでね。

どうしたらいいの?
何かね、もやもやするこの気持ちは?
まさか
そんな事ないし
違うし
気のせい

一人にして置いて下さい。
関わらな
無視する。

私は普通
何時も一人ぼっちが好き♡なのに今は
その人が気になる私が居る
素直になって声を掛けて見たらどうなの
そう言うもう一人の私が言う
一人ぼっちの部屋のドア開けて出て来てと言う

鍵を開けてドアを開けたら♡
もう一人ぼっちから二人ぼっちになった私♡

・*:..。o♬*゚・*:..。o♬*゚・*:..。o♬*゚・*:..。o♬*゚

英語version

I'm always alone
My personality is normal and I don't blend in with my surroundings.

It's easier to be 1st 1st.
Because you don't have to worry about it.

He's cool.
You like him.
The shop here is good.
He's a good guy.
That's how you're doing.
She's so cute and charming.
It's too much trouble to nod like everyone.
If you say something a little different, you'll see it with white eyes.
Isn't it cramped to be with such a friend?
You're a good girl to push yourself to death
Is it fun to be with you like that?

That's why I like ♡
That's why it's normal or not.
I don't know, and I want to see the Invisible Man.
From everyone's point of view, I'm not here.

I'm just looking at my friends from a distant eye.
After all, I like being alone♡

But
I've been aware of my existence lately.
Is there about one person?
When she sees me, she smiles.
What's the purpose?
I'd better be alone
Uzai's
Don't worry about me.

What should I do?
What's this feeling of jealousy?
Surely
That's not what I'm talking about
No, no, no.
It's just my imagination.

Please leave it .
Don't get involved.
Ignoring.

I'm usually
I've always liked being alone♡ now
I'm the one who cares about that person.
Why don't you just be honest and talk to them?
Another person I say so
I'm going to open the door of my alone room and come out.

Open the door with the key open♡
I've been alone since I was alone♡

この記事が参加している募集

#スキしてみて

525,778件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?