見出し画像

私は吸血鬼だと思います。。。

I think I’m a vampire.

Points:
ポイント:

My neighbour always gives me tomato juice.
私の隣人はいつも私にトマトジュースをくれます。

画像8

I live alone in a resort mansion (a modern ‘castle’) in the countryside on a hill.
私は田舎の丘の上のリゾートマンション(モダンな城)に一人で住んでいます。

I’m into renaissance fine art and classical music.
ルネサンス美術とクラシック音楽に夢中です。

画像2

My eyes and skin are sensitive to light. I can’t be in the sun for more than 5 minutes without almost dying.
私の目と肌は光に敏感です。死にそうにならずに5分以上太陽の下にいることはできません。

I always sleep on the floor.
私はいつも床で寝ています。

On the full moon I can’t sleep… and I drink a lot of red wine.
満月の日は眠ることができません。。。赤ワインをたくさん飲みます。

画像3

画像9

However... I think I’m an evolved vampire.
しかし。。。私は進化した吸血鬼だと思います。

I don’t drink blood. I prefer chlorophyll (plant blood).
私は血を吸いません。クロロフィルの方が好きです(植物の血)。

画像4

Other famous vampires are Mads Mikkelsen,
他の有名な吸血鬼は「Mads Mikkelsen」

And The Countと「The Count」です。

Today I had a medical checkup.
今日は健康診断を受けました。

Let’s look at the results.
結果を見てみましょう。

Here is my heart beat.
ここで心臓がドキドキしました。

画像5

Heart rate: 17 BPM (ECG interval: 10s)
心拍数:17bpm (心電図:10秒)

画像6

Age: 441 years
年齢:441才

画像7

I have an extremely rare blood type. 0.05% of population.
私は非常にまれな血液型を持っています。 人口の0.05%。

This is scientific proof that I’m a vampire.
これで科学的に私がバンパイアだと証明されました。

The hospital was very enjoyable.
病院はとても楽しかったです。

The nurse was wearing a very cute pink dress, exactly what you expect in a Japanese hospital.
看護師はとてもかわいいピンクの制服を着ていました。まさに日本の病院で期待するナース服です。

I had a blood test and I passed out.
血液検査を受け、失神しました。

After the blood test I was lying down in a bed and I felt transcendental.
血液検査の後、私はベッドに横になっていて、超自然の世界にいる気分になりました。

Next, I was in a technical room and my shirt was removed. I could hear interesting sounds.
次に私は処置室にいて、シャツが脱がされていました。 面白い音が聞こえました。

The nurse looked at me with deep eyes, as if I was an alien visiting earth.
看護師はその深い目で、まるで私が地球にやって来たエイリアンのようにじっと見ています。

画像9

Why are women secretly attracted to vampires?
なぜ女性は密かにバンパイアに惹かれるのでしょうか?


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?